خدمات-تالار

ثبت خاطرات مراسم عروسی

تابلوی خاطرات عروسی

روز عروسی یکی از رویایی ترین و زیباترین روز در زندگی هر زن و مرد میباشد و ثبت خاطرات مراسم عروسی و حفظ یادگاری های آن روز، باعث میشودکه بهترین لحظات را با راههای مختلفی زنده نگهداشت .

ثبت خاطرات عروس و داماد

ثبت خاطرات مراسم عروسی  یکی از کارهای پرارزش در زندگی عروس و داماد است.

برخی راه‌های ثبت خاطرات آن‌ها عبارتند از:
عکس‌ها و فیلم‌ها: عکس‌ها و فیلم‌هایی از همه لحظات عروسی و مراسم جشن تا حتی زمان آماده‌سازی مراسم، لحظات عقد و جشن عروسی.
دفتر ثبت خاطرات و لحظات شیرین : یک دفتر یادگاری برای مهمانان که می‌توانند در آن پیام‌ها، امضاها یا خاطرات خود را بنویسند و به عنوان یک یادگار ارزشمند برای عروس و داماد باقی بماند.
ویدیو یا سوپرایزهای تولید شده: میتوان یک ویدیو یا سوپرایز ویدیویی با مجموعه عکس‌ها و فیلم‌ها و با افزودن موسیقی تهیه شود.
تهیه کلیپ های زیبا قبل از مراسم : تهیه کلیپ از زندگی دو نفر و لحظات قبل از عروسی تا مراسم عروسی و حتی بعد از آن که می‌تواند برای خود آنها و همچنین نسل‌های آینده یک یادگاری ارزشمند باشد.
هرکدام از این راه‌ها می‌تواند یک یادگار بی‌نظیر ازثبت خاطرات مراسم عروسی برای عروس و داماد باشد و لحظات شاد و پرانرژی را برای آنها به یادگار بگذارد .

تابلوی ثبت تاریخ عروسی

 

حک کردن تاریخ روی حلقه های عروس و داماد

حک کردن تاریخ آشنایی ، ازدواج یا اسم روی حلقه‌های عروس و داماد نیز یک ایده بسیار شخصی و عاطفی است که بسیاری از زوج‌ها انتخاب می‌کنند. برای انجام این کار، می‌توانید با کمک یک جواهرگر ماهر، تاریخ خاص و مهمی مثل تاریخ عقد یا تاریخ ازدواج را روی سطح حلقه حک کنید. این عمل به صورت دستی و با استفاده از ابزارهای خاص انجام می‌شود.
قبل از اقدام به حک کردن تاریخ بر روی حلقه، مهم است که با یک جواهرگر مشورت کنید تا مطمئن شوید که حک کردن تاریخ بر روی حلقه امکان‌پذیر است و به کیفیت و زیبایی آن آسیب نمی‌زند. همچنین انتخاب یک جواهرگر با تجربه و با نظرات و توصیه‌های قبلی خوب، می‌تواند بهترین گزینه باشد.

حکاکی روی حلقه ازدواج

تابلوهای ثبت خاطرات

تابلوهای ثبت خاطرات مراسم جشن یک ایده فوق‌العاده برای ثبت لحظات مهم و خاص در زندگی هستند. برای ساخت یک تابلوی ثبت خاطرات می‌توانید از این روش‌ها استفاده کنید:

تابلوهای مموری: تابلوهایی که با فضای کافی برای قرار دادن عکس‌ها، کارت دعوت جشن و اشیای خاص دیگر طراحی شده‌اند.

تابلوهای خاص: ترکیبی از دسته گل عروس و گل جلوی کت داماد 
تابلوی مهمانان: یک تابلوی بزرگ که مهمانان می‌توانند بر روی آن پیام‌ها، امضاها و یادداشت‌های خود را بنویسند.
تابلوهای کولاژ: ترکیبی از عکس‌های عروس و داماد، که به صورت هنری و زیبایی در کنار هم قرار می‌گیرند.
تابلوی برجسته سازی : یکی دیگر از کارهایی که امروزه خیلی طرفدار پیدا کرده است برجسته سازی تابلوی عروس و داماد با تور و منجوق و سنگ که جلوه ای زیبا و خاطره ساز به عکس آنها میدهد و همیشه خاطره روز جشن را زنده نگه میدارد.

تابلوی مهمانهای عروسی

 

نوشتن لحظات شیرین زیر کفش عروس

یک ایده جالب دیگر حفظ خاطرات مراسم عروسی نوشتن حرفهای زیبا و شیرین زیر کفش عروس میباشد و برای آنها یک یادگار مهم است.

معمولاً این یادداشت، یک پیام شیرین، تاریخ و یا نوشته‌ای خاص است که به عروس یادآوری لحظات خوبی ، می‌باشد و توسط داماد نوشته میشود .

حتی می‌توانید از یک کاغذ ، استیکر یا برگه‌ای کوچک استفاده کنید که بعداً زیر کفش قرار داده شود.

نوشتن زیر کفش عروس

 

بهر صورت حفظ این خاطرات زیبایی جشن را دوچندان میکند و در سالهای بعد تمامی خاطرات خوش آن روز را تداعی میکند. 

 

تالار عروسی بهار زندگی منتظر حضور گرم شما عزیزان ، برای برگزاری مراسمات خاص و ثبت لحظات شیرین بهار زندگیتان در فضای دلنشین تالار میباشد .

شما عزیزان میتوانید برای رزرو تالار و ثبت آن با دفتر تالار و شماره 2-02165683591 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *